Öyle alıştım ki kafamı yastığa koyup
Düşünmeden uykuya dalmaya
Ağlamayı unutmuş gözlerle tavana bakıp
Sessizce yarı ölmeye yatmaya
Hiçbir şeye heveslenmeden yanlız kadere inanıp
Gökteki yaprak gibi kendimi rüzgara bırakmaya
Öyle alıştım ki Allah'la yalnız kalıp
Artık içinde akladeğer bir şey kalmayan dünyayı aldırmamaya.
Selametim Allahtan
Kederim Allahtan
Nasibim Allahtan
Sitem ediyorum, sükûttla cevap veriyorum artık
beni helaka sürükleyip
Allah'a yaklaştırmayandan
Dilek Demir