Dertleri olan birinin elinden çıktığı o kadar belli ki, gençlerle iletişim halinde olan herkesin özellikle eğitimcilerin okuması notlar çıkarması uygulamaya dökmesi gereken bir kitap. STK'ların ve öğrenci topluluklarının önemini bir kez daha hatırladık. Teşekkürler.
Gönül rahatlığıyla söyleyebilirim: Beklemek hiçbir sorunu çözmüyor. Sağlamasını yaptım, bizi kandırmışlar, meğer zaman değil, zamanla ne yaptığımızmış bizi iyileştiren.