Zira "kadın güçlenince" babasına ve kocasına karşı güçlenmiş oluyor, egemene karşı değil. Kocasından ya da babasından kopan kadınlar egemen/patron/amir karşısında çok daha itaatkâr oluyorlar. Üstelik emirleri erkeklere oranla çok daha az sorguluyorlar. (Modern kadın kocasına "efendim" demiyor, patronuna diyor.)