Buket

Buket
@1Bukii
'Sevgiyle hep hayatta kalırsın ölüp gittikten sonra bile.' Şarkı sözüne benziyor:"Sevgiyle hep hayatta kalırsın."
Sayfa 115·Kitabı okudu
Reklam
'Zamanımı sunup acılı bir insanı gülümsetmeyi başardığım an, kendimi sağlıklı olma durumuna en yakın hissettiğim andır.'
Sayfa 110·Kitabı okudu
'Kendini ait hissettiğin yeri bulman,o yerde dalga seslerini dinlemen ve büyükannenin dokunuşunu anımsatan sıcak anlarla karşılaşman umuduyla..'
Sayfa 42
Güldükten sonra ağlayıp, dans ettikten sonra yıkıldım. Yine de tekrar ayağa kalkıp dans etmeye devam ettim.
Sayfa 245·Kitabı okudu
Bazen akşam rüzgârı estiğinde nefes alabildiğimi hissettiğim için ne kadar şanslı olduğumu düşünürüm.
Sayfa 154·Kitabı okudu
Reklam