Can garip, can suskun....
Sevda karşısında hayatın ne önemi var.
Her hayat hikâyesi bitmiş bir aşktan yol alıyordu.
Yoruldum artık başıboş sokaklarda, sonu gelmeyen kaldırımlarda yürümekten.
"Şu ya da bu olduğu, sana şundan ya da bundan söz açtığı için değil, seni sevdiği ve hep sana döndüğü, ona ne kadar kötü davranırsan davran, bir köpek gibi sürekli geri döndüğü için birini sevmek ... "
Geceyi hırsızlar, körler ve zenciler daha iyi tanır. Bizler, karanlıkta aynı maddeden yapılmışçasına içinde yitip gideriz, geceyi daha değişik bir biçimde tanır, sahipleniriz.