Yeşim

ben yüreğini yitirmiş bu zamandan korkuyorum bunca elin boşunalığını düşünmekten bunca yüzün yabancılaşmasından korkuyorum furuğ f.
Reklam
“Hissetmek can sıkıcıdır.”
Sayfa 302·Kitabı okudu
İnsan kendi bilincinden sürgün olarak hayatta kalmasından mı ibarettir?
Sayfa 304·Kitabı okudu
Geçmiş neden güzeldir? Olmadığı ve asla olmayacağı şeyi bize hatırlatarak onu mevcut kılmaya çalıştığı için…
Sayfa 298·Kitabı okudu
Hayatın eteklerinde kır evlerim var.
Sayfa 293·Kitabı okudu
Reklam