Hayat aynı hayat olsa da herkese başka türlü dinletiyor kendini.
Mevsim aynı mevsim ama kimi kışta doğuyor, kışta büyüyor, kar altında ölüyor.
Hikayesine bile bahar gelmiyor kimilerinin.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tüm Hristiyanlık birleşse dolduramaz yerini. Kendimi avutuyordum:O bir erkek diyordum. Senden beklememeliydim, bendeki duygusallığı. Biliyor musun? Başım göğe ererdi sana bakarken. Sanki bende olmayan şey sende vardı. Sanıyordum ki, tüm acıları geride bırakacak kadar güçlüsün. Yanılmışım. Zayıflıktan değil acıların. Öylesine güçlüsün ki, gözgöze yaşıyorsun acılarla.
Aşk ya aşktır, ya değildir. Ne amaca gerek duyar, ne hedefe. Ama kendi kendine doğar; kendi kendine yeter. Ne umuda yeri var, Ne gerekçeye. Acı çekmek aşkın bir parçasıysa eğer, acı çektiğim için mutluyum ben.