Ey hükümdar!
İnsanın,yapamayacağı bir şeyi yıkmaya kalkışması,yakışıksız bir davranıştır.Çok iyi bilirsiniz ki,gökten inen oklara hiç bir şey siper olamaz.Mazlumun hakkı zalimden,mahkûmun hakkı hâkimden alınır.
Bir dünyanın eşiğindesin.Eğilip eğilip bakıyorsun.Özlemlerin, hasletlerin hasılı her şeyin arkada kaldı.Kalacak,unutulacak.Güçlenen,süren önündeki dünya...
Sen de bu dünyanın saliki olacak mısın?