Toplum (ne demekse, herhalde sizlersiniz) biraz çeşit, çokrenklilik uğruna nelere göz yummuyor ki! Zencilere (özellikle iyi dans edenlere), hippilere, çokeşliliğe, bizlere... Ancak insan özgür olduğu yanılsamasına kapılmamalı. Görünür-görünmez polisler, her an her yerdeler. En küçük bir varoluş belirtisi gösterenin üzerine çullanır, doğduğuna pişman ederler.
Boynumuzdaki boyunduruk, el ve ayaklarımızdaki zincir,
Dilimizdeki kilit, ölümü ruhumuzun.
Kalubeladan beri süren esaretten yorgun.
Kaybolmuş, artık çok uzaklarda.