Nazlı

Nazlı
@1berceste_
Hayatın çiçekleri döküldü, sade dikenleri kaldı (Obolomov)
-Ama sonunda kaybeden siz olmuşsunuz. - Kayıp mı? Kaç kişi böylesine sevebilmiştir dünyada? - Ama kucağında bir kucak korla kalan siz olmuşsunuz. - İyi ya, boş değildi kucağım. - Ama yandınız, kül oldunuz. - Ama vardım, kül bunun kanıtı.
Sayfa 104·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ayrılmak, gidenin, kalanın kucağında bir kucak kor bırakmasıdır, yanar durursunuz kül olana kadar.
Sayfa 72·Kitabı okudu
Konuşacak hiçbir şeyimiz kalmamış. Hep aynı şeyleri tekrarlıyoruz: Ne güzel günlerdi! Nesi güzeldi? Güzel olsa hatırlamaz mıydık? Hatırlayıp avunmaz mıydık?
Sayfa 33·Kitabı okudu
Tanıdığım ve tanımadığım bütün insanlardan sıkılıyorum.
Sayfa 33·Kitabı okudu
Pencere bana dar geliyor, dışarının gürültüsünü ise bir türlü anlam veremiyorum.
Sayfa 34·Kitabı okudu