Nazlı

Nazlı
@1berceste_
Hayatın çiçekleri döküldü, sade dikenleri kaldı (Obolomov)
Evin içi sevinç doluyken herkes bir biri için yaşadığı zaman, nasıl kolaydır yaşam
Sayfa 353·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan, ömrünün yarısını mutluluğu düşünmekle, ikinci yarısınıysa pişman olup titremekle geçirmiyor muydu ?
Sayfa 299·Kitabı okudu
Buydu demek ölüm. Bir daha hiç olmamaktı, geride yalnız korkulu bir pişmanlık bırakan, bir gölgeye sarılan titrek kollardı.
Sayfa 216·Kitabı okudu
İnsan ne denli silkinirse silkinsin, yine de düşünüyor
Sayfa 200·Kitabı okudu
Öyle ya, insanlığın bütün kutsal yasalarını ayaklar altına alabilmeleri için birer vahşi olmaları gerekirdi.
Sayfa 112·Kitabı okudu