Nazlı

Nazlı
@1berceste_
Hayatın çiçekleri döküldü, sade dikenleri kaldı (Obolomov)
İnsan hayatı denen bu yolculukta benim bulduğum en iyi nevale kitaplardır ve ondan yoksun anlayışta insanlara çok acırım.
Sayfa 224·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İnsan da var ki, ebedi olarak susmayı öğreneceği bir zamanda konuşmayı öğrenmeye kalkar.
Sayfa 190·Kitabı okudu
Yeni umutlara düşmekten, yeni işlere girişmekten kaçınıyorum;bıraktığım her yeri son defa selamlıyorum;benim olan her şeyden her gün biraz daha elimi çekiyorum.
Sayfa 190·Kitabı okudu
Herkes kendinden başka şeylerin peşindedir; hep kendinin ötesine gitmek sevdasındadır. Bense kendi içimde yuvarlanıp gidiyorum
Sayfa 131·Kitabı okudu
Kaldı ki dünkü gün bugün ölmüştür, bugün de yarın ölmüş olacak...
Sayfa 128·Kitabı okudu