-- Adaletsizliğin , taht sevdasının , cana kıymanın , evlatlığın , zekanın , dalkavukluğun , ana hakkının ve intikamın sözlere , oyuna dökülmüş yapıtı HAMLET .
-- Neden bu kadar sevildi ? neden binlerce kez sahnelendi ? diye sordum kendime ; şöyle bir çıkarıma vardım.
-- İnsanoğlu var olduğu sürece adaletsizlikler hep var olacaktır , ve adaletsizlikler olduğu sürece hep taraflar olacaktır , taraflar olduğu sürece çatışmalar ile intikam duygusu sürecektir.
Saygılarımla ..