Okumaya başladığımda klasik bir polisiye romanı gibi gelmişti. Fakat sayfalarda ilerledikçe , Müştak ile beraber gezdim İstanbul sokalarında. Nüzhet... Gençliğin verdiği heyecanla belkide yıllardır cevabını aradığımız sevgi mi , aşk mı ? İkilemi içerisinde kaybolmuş bir kadın.
Müştak: yaşamaktan korkup , yaşayamadıkları ile hayaletler arasında kaybolan bir adam. Kitap alışılmışın dışında başlıyor. Katil ile ilk sayfalarda karşılaştığınızı düşünüyorsunuz. Bu kitap sayesinde 1453 yıllarına gidebilir, Fatih Sultan Mehmet'i hissedebilirsiniz. Sanırım tarih hakkında ki bilgilerimi sorgulama ihtiyacı hissettim. Birde Komiser Nevzat ile karşılaşmak kelimenin tam anlamıyla mükemmeldi. Ya kitabın sonunda bütün yaşanmamışlıkların acı ile yazılan o mektup .
Kalemine Sağlık Ahmet Ümit