Lileyt

Lileyt
@1esrob
GelirGider Beklentiler sadece üzer youtu.be/zZVz78nFUnY EsraT
Onu bir kere gözden kaybedersem ölünceye kadar ömrüm yalnız aramakla geçer...
Reklam
Hiçbir şey istemiyorum. Hiçbir şey bana cazip görünmüyor. Günden güne miskinleştiğimi hissediyorum ve bundan memnunum. Belki bir müddet sonra can sıkıntısı bile hissedimeyecek kadar büyük bir gevşekliğe düşeceğim. İnsan bir şey yapmalı, öyle bir şey ki... Yoksa hiçbir şey yapmamalı. Düşünüyorum. Elimizden ne yapmak gelir? Hiç!...
"Hayat beni sıkıyor..." dedi. "Her şey beni sıkıyor. Mektep, profesörler, dersler, arkadaşlar... Hele kızlar... Hepsi beni sıkıyor... Hem de kusturacak kadar..."
Her parçam bir yana dağılmış. Birini ararken diğeri kayboluyor.
Devetsiz misafir, çapulcudan beter. Atasözü