Fidan

Fidan
@1fidan
Sabahattin Ali'nin dediği gibi: 'Herkese içindeki iyilik kadar iyi bir hayat dilerim.'
...İnsan, çabası sayesinde her şeyi başarır!
Reklam
“Olan biten şeylere önem verip vermemek insanın kendi elindedir. Sen üzüntü verecek şeyler aranıyorsun ve böylece üzüntüyü yaratıyorsun!”
Sayfa 267·Kitabı okudu
Edebiyat

Fidan

, bir kitap okudu
8/10
·448 syf.·
2021 7. kitabı
Nikolay Gogol
7.9/10 · 29,4bin okunma
Kendinden yorulur mu insan? Yaşadıklarından Beklentilerinden Hayal kırıklarından...
1000Kitap

Fidan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·552 syf.·
2021 6. kitabı
Şule Yüksel Şenler
7.2/10 · 18,3bin okunma