1K Batman Okuma Grubu

1K Batman Okuma Grubu
@1kbatman
Ben garip bir derviş, Sen ilmimin doruğu. Güzel etkinlikler için takipte kalın güzel dostlar.
2. Kitap okuma etkinliği
Varlığın farkına varmak okuyup düşünmekle ulaşabilinecek bir kademedir. Bugün 2. sini düzenlediğimiz kitap okuma etkinliğinde; Sabahattin ALİ'nin Kürk Mantolu Madonna yer verdik. Gayet güzel geçen okumamız sonrasında kitap ilr ilgili yaptığımız soru-cevaplar inanıyorum ki hepimize farklı bir bakış açısı kazandırdı. Gelen üyelerimize teşekkür eder, ileriki zamanlarda gerçekleştireceğimi etkinliklerde sizi de aramızda görmek isteriz... 3. Kitap okuma etkinliği 10-14 Ekim tarihleri arasında düzenlenecek ve Murat MENTEŞ'in Ruhi Mücerret kitabı okunup üzerinde tartışılacaktır...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
sözün bittiği yer...
Hoca, benim kardeş hasta, diyor. Nesi var? diyorum. Ateşi var çok, diyor. Ölecek. İlaç vereyim mi? diyorum. Hayır, portakal ver, diyor. Portakal yememiştir hiç.
Ama inan bana, insanların çoğunun ruhu, bedeninden önce çürür... Z. Livaneli
Se7en
Ernest Hemingway, "Dünya güzel bir yer ve de uğruna savaşmaya değer" demiş. Ben cümlenin ikinci yarısına katılıyorum. 
Eğer doğru kullanırsan sözcükler X ışınlarına dönüşebilirler, her şeyi delip geçerler. Okursun ve delinirsin.
Edebiyat