1K Batman Okuma Grubu

1K Batman Okuma Grubu
@1kbatman
Ben garip bir derviş, Sen ilmimin doruğu. Güzel etkinlikler için takipte kalın güzel dostlar.
Değerli üyelerimiz 18/09/2019 Çarşamba günü saat 14:00 da katılamayan üyelerimiz için tekrar bir buluşma etkinliği düzenliyoruz. Ve tabi ki herkes katılabilir. Katılmak isteyenler mesaj atabilir. Yer : Ahmet Çelik Sanat Galerisi ve Cafe Okunacak Kitap: Sabahattin ALİ- Kürk Mantolu Madonna Okuma Sonrası Tartışılacak Konular: -Yalnızlık, yalnızlık nedir, oluşma sebebleri neler olabilir. -Aşk, -Maria ve Raif arasındaki ilişki nasıl tanımlabilir. -Aile insan yaşantısını ne derecede etkiler?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir gün, o kadar çok şey hatırlayacağız ki, tarihin en büyük buharlı kazı makinesini yaparak bütün zamanların en büyük mezarını kazıp, savaşı içine ittikten sonra üstünü örteceğiz...
Edebiyat
Gitmek, Gözlerinde gitmek sürgüne. Yatmak, Gözlerinde yatmak zindanı Gözlerin hani?
“Hayatta yalnız kalmanın esas olduğunu hala kabul edemiyor musun? Bütün yakınlaşmalar, bütün birleşmeler yalancıdır. İnsanlar ancak muayyen bir hadde kadar birbirlerine sokulabilirler, üst tarafını uydururlar; ve günün birinde hatalarını anlayınca, yeislerinden her şeyi bırakıp kaçarlar. Halbuki mümkün olanla kanaat etseler, hayallerindekini hakikat zannetmekten vazgeçseler bu böyle olmaz. Herkes tabii olanı kabul eder, ortada ne hayal sukutu, ne inkisar kalır…Bu halimizle hepimiz acınmaya layıkız; ama kendi kendimize acımalıyız. Başkasına merhamet etmek, ondan daha kuvvetli olduğunu zannetmektir ki, ne kendimizi bu kadar büyük, ne de başkalarını bizden daha zavallı görmeye hakkımız yoktur…”
HasbinAllah!!
Ekşi,küflenmiş bir ekmek gibi kokuyor bu şehrin koltuk altları. Köpeği vurulmuş bir çoban sessizliğine gömülmüş gibi oluyor bu saatlerde. Herkes kendi ihanetine dönüyor ve herkes bir 'kes' arıyor 'kes' sizliğinde!
Şiir