Öncelikle bilgi paylaşıldıkça çoğalan bir şeydir.
Biz de bunu bilerek güzel insanlar, dostlar, kitap severler kazanmak için bir yola koyulduk. Bugün bunun için ilk etkinliğimizi düzenledik. Katılım az olsada yapılan sohbet, tartışılan konular yapılan okumalar fazlasıyla güzel ve tatmin ediciydi. Katılan arkadaşlara çok teşekkür ederiz. İleride düzenlenecek etkinliklerimize daha fazla katılım sağlanması için daha çok üyeye ulaşmaya çalışacağız. Bütün üyelerimizin bu konuda desteğini bekliyoruz...
Aynı korkunç sevdadadır
Gökte bulut, dalda kaysı.
Başlarkoymağa hapislik.
Karanlık can sıkıntısı...
"Kürdün Gelini"ni söyler maltada biri,
Bense volta'dayım ranza dibinde
Ve hep olmayacak şeyler kurarım,
Gülünç, acemi, çocuksu...
Sen miydin o yalnızlığım mıydı yoksa
Kör karanlıkta açardık paslı gözlerimizi
Dilimizde akşamdan kalma bir küfür
Salonlar piyasalar sanat sevicileri
Derdim günüm insan arasına çıkarmaktı seni
Yakanda bir amonyak çiçeği
Yalnızlığım benim sidikli kontesim
Ne kadar rezil olursak o kadar iyi
Kumkapı meyhanelerine dadandık
Önümüzde Altınbaş, Altın Zincir, fasulye pilakisi
Ardımızda görevliler, ekipler, Hızır Paşalar
Sabahları açıklarda bulurlardı leşimi
Öyle sıcaktı ki çöpcülerin elleri
Çöpcülerin elleriyle okşardım seni
Yalnızlığım benim süpürge saçlım
Ne kadar kötü kokarsak o kadar iyi
Baktım gökte bir kırmızı bir uçak
Bol çelik bol yıldız bol insan
Bir gece Sevgi Duvarını aştık
Dustuğum yer öyle açık seçik ki
Başucumda bi sen varsın bi de evren
Saymıyorum ölüp ölüp dirilttiklerimi
Yalnızlığım benim çoğul türkülerim
Ne kadar yalansız yaşarsak o kadar iyi