1K Batman Okuma Grubu

1K Batman Okuma Grubu
@1kbatman
Ben garip bir derviş, Sen ilmimin doruğu. Güzel etkinlikler için takipte kalın güzel dostlar.
1.batman okuma grubu etkinliği
Öncelikle bilgi paylaşıldıkça çoğalan bir şeydir. Biz de bunu bilerek güzel insanlar, dostlar, kitap severler kazanmak için bir yola koyulduk. Bugün bunun için ilk etkinliğimizi düzenledik. Katılım az olsada yapılan sohbet, tartışılan konular yapılan okumalar fazlasıyla güzel ve tatmin ediciydi. Katılan arkadaşlara çok teşekkür ederiz. İleride düzenlenecek etkinliklerimize daha fazla katılım sağlanması için daha çok üyeye ulaşmaya çalışacağız. Bütün üyelerimizin bu konuda desteğini bekliyoruz...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dedim ki ona "adın bir Galaksiye verilmeli o zaman tüm gezegenlerde hayat başlar."
Aynı korkunç sevdadadır Gökte bulut, dalda kaysı. Başlarkoymağa hapislik. Karanlık can sıkıntısı... "Kürdün Gelini"ni söyler maltada biri, Bense volta'dayım ranza dibinde Ve hep olmayacak şeyler kurarım, Gülünç, acemi, çocuksu...
Can Yücel - Sevgi Duvarı
Sen miydin o yalnızlığım mıydı yoksa Kör karanlıkta açardık paslı gözlerimizi Dilimizde akşamdan kalma bir küfür Salonlar piyasalar sanat sevicileri Derdim günüm insan arasına çıkarmaktı seni Yakanda bir amonyak çiçeği Yalnızlığım benim sidikli kontesim Ne kadar rezil olursak o kadar iyi Kumkapı meyhanelerine dadandık Önümüzde Altınbaş, Altın Zincir, fasulye pilakisi Ardımızda görevliler, ekipler, Hızır Paşalar Sabahları açıklarda bulurlardı leşimi Öyle sıcaktı ki çöpcülerin elleri Çöpcülerin elleriyle okşardım seni Yalnızlığım benim süpürge saçlım Ne kadar kötü kokarsak o kadar iyi Baktım gökte bir kırmızı bir uçak Bol çelik bol yıldız bol insan Bir gece Sevgi Duvarını aştık Dustuğum yer öyle açık seçik ki Başucumda bi sen varsın bi de evren Saymıyorum ölüp ölüp dirilttiklerimi Yalnızlığım benim çoğul türkülerim Ne kadar yalansız yaşarsak o kadar iyi