Önce ruhumla en yüksek, en derin ve en önemli şeyleri kavramak ,insanlığın hazlarını ve acılarını toplamak, kendi benliğini tüm insanlığın benliği haline getirmek ,sonra da onlar gibi mahvolmak istiyorum
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bang dikim te felekê
Qey mirin erzan e
Ji hertiştî em bê par in
Ka ev çi ferman e
Tiştek wek xwe namîne
Dinya bi dewran e
Mirin tim para me ye
Bese em neçar man e
işte kader hep böyle davranır bizlere, hemen arkamızdadır, omzumuza dokunmak için elini çoktan ileri doğru uzatmıştır, bizlerse hala geçti gitti gösteri bitti yine aynı hikaye diye homurdanıp dururuz.