Herhangi bir beden kusuru ya da hoşa gitmeyen bir karakter özelliği olan bir kimseyi duymuş olduğu öfkeden ötürü ayıplamamalıyız. O bundan sorumlu değildir. Gerçekte alabildiğine öfkelenme hakkını kabul etmeli ve onun durumu ile ilgili olarak oluşmuş ortak bir ayıplama davranışında bizim de payımız bulunduğunu bilmeliyiz ayıplanacak olan biziz. Çünkü onun durumunu yaratan sosyal sefalete karşı alınan yetersiz önlemlerde bizim de payımız vardır. Böyle bir görüş noktasından devinim edecek olursak önünde sonunda durumu düzeltmemiz mümkün olacaktır.