Ben Batı’nın ne gibi bir özü olduğunu çok iyi hissettiğimi sanıyorum ve bu yüzden de Batı’nın bizi hiç bir zaman anlayamayacağını hissediyorum. Onların mantığı ile bizi kavramak mümkün mü? Biz de onların mantığını kullandıkça kendimizi bütün derinliğiyle anlayamayacağız.
Ey insanoğlu! Büyük medeniyetler kurduğunu çok çabuk unuttun. Kendi zenginliklerini inkâr ederek buzlu çöllerin karanlık dünyasındaki ilkelliğine dönmek istedin.