İnsanlara karşı önyargılarımız ne kadar çok . Oysa onların içini görebilsek neler yaşamış olduğunu bilsek ve neden o hale geldiklerini anlayabilsek o zaman bu kadar acımasız yaklaşmazdık . Ne çok iç savaş yaşamıştır insanlar yaraları hala taze. Küçükken yaşamış olduğu travmalar tüm hayatını etkilemiştir . Çok güzeldi . Bir ailenin bireylerinin iç sesleri ile davranışlarını karşılaştırarak her bireye derinden üzülüyorsunuz .
İnsan böyle bir şey. Nerede, hangi yaşta olursa olsun, kabuğunu kırıp içine baksan içi cılk yara. Yarasız, dertsiz, sırsız insan yok da, işte kimisi üstünü iyi örtüyor. Ben de örttüm. O kadar kapattım ki, kendim bile sormadım kendime.