Nergiz Yıldırım

Nergiz Yıldırım
@1nergizle
Herhangi bir sorunu bilimin asla çözemeyeceğini ileri sürenler çok bilenler değil az bilenlerdir.
Bilim
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Mesela bir insan belki sadece okuyarak günlerini yarı tembellik içinde geçirebilir ama dışarıda yazılmayı bekleyerek duran kitaba devam etmek için ayağa kalkabilecek kadar enerjisi yoktur."
Sayfa 47
Deha "sonsuz sabırdan" başka bir şey değildir.
Sayfa 31
"Önemsiz ayrıntıları büyütmek sadece gerçeği karanlıkta bırakır..."
Sayfa 26
""Bu dünyada biraz zorluk çekmeden mutlu olunmaz. Tüm mutluluklar biraz çaba ister. Bir kitap okumak, bir müzeye gitmek, parkta yürüyüşe çıkmak girişim gerektiren zevklerdir. Ancak tekrar edilebilen ve sonsuza dek yenilebilen zevkler aktif olan zevklerdir."
Sayfa 22