Rümeyss

Rümeyss
@1okur1453
Kedileri seven bir okur
Arada kafaya esen şiir yazma hevesi bir dörtlükle son buldu👀 Uçurumun kenarında açan bir çiçek Kurumuş toprağa düşen su damlası Haksızlıkların sessizliğinde bir çığlık Bir karın ağrısıdır yaşamın sancısı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu hayatta Ali Rıza Bey gibi büyük konuşmamak gerek. Dönüp dolaşır hiç olmasını istemediğin şey seni bulur. Reşat Nuri Güntekin Yaprak Dökümü
Edebiyat
"Ben gecenin dördü beşiyim." dediğiniz kitaplar var mı?
1000Kitap
"Bir şeyler yapıyorum. Yürüyorum, Konuşuyorum, Yemek yiyorum, Yani her zaman yaptığım işleri sürdürüyorum. Ama nasıl anlatsam, Bir boşluk duygusu içinde. Sanki içimde derin bir hiçlik var." Zülfü Livaneli
Kudüs
Hani o günler ki binlerce mü’min Tek yürek halinde bana koşardı Hemşehrim nebi’ler yüzü hürmetine Cevaba erişen dualar vardı Şimdi kimsecikler varmaz yanıma Mü’minde yoksunum tek ve tenhayım Rüzgarlar silemez gözyaşlarımı Çöllerde kayıp bir yetim vâhayım Mescid-i Aksa’yı gördüm düşümde Götür müslümana selam diyordu Dayanamıyorum bu ayrılığa Kucaklasın beni İslâm diyordu Akif İnan
Din