Rabia Şahin

Rabia Şahin
@1rabiasahin
Hukuk büro yöneticisi
Üniversite mezunu
9 okur puanı
Eylül 2024 tarihinde katıldı
"Ayağının tozu bile olamayacak kimselerle içer ve dostluk kurmaya çalışırdı! Zavallı insan"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Onu niçin meşgul ve güzel bir tip olarak çizdin? Her zaman hiçbir işe yaramadığını ve çirkin olduğunu söyler o biliyorsun!" "Ben güzel buluyorum onu."
Buradan çıkan müşterilere "görüşmek üzere" denmez. "Elveda" denir çünkü bir daha gelmeyecekler.
"Herkes bilsin, çok mutlu bir hayat yaşadım." 2001-02, 2003-08
Sayfa 495·Kitabı okudu
"Aşk nedir?" "Neymiş?" "Aşk, Füsun karayolları, kaldırımlar, evler, bahçeler ve odalarda gezinirken ve çay bahçelerinde, lokantalarda ve akşam yemeği sofrasında otururken, ona bakan Kemal'in duyduğu bağlılık duygusuna verilen addır."
Sayfa 406 - Yapı Kredi yayınları·Kitabı okudu
Alıntı