Fazlasıyla basit bir kurgu, çok basit bir dil. Ben pek ısınamadım kitaba. Polisiye okumak istiyorsanız eğer daha iyi romanlar var. Kızıl Nehirler ve Sherlock Holmes ile başlayabilirsiniz.
Bir adam tanıdım, kafasız bir kadına yaşamının yirmi yılını verdi, her şeyi feda etti ona, dostlarını, emeğini, dürüstlüğünü bile, ama bir akşam, kadını hiç sevmemiş olduğunu anladı. Canı sıkılıyordu, hepsi bu, insanların çoğu gibi canı sıkılıyordu.