'Herkes kendi kendinin en uzağıdır,' diyor Nietzsche.
İnsan kendine varma yolculuğuna önce kendinden, kendisini çevreleyen birçok şeyden vazgeçerek çıkabilir ancak.
Yolun sonuna geldiğini düşündüğün an, yeniden başlamak için en doğru andır.
Bazı başlangıçlar içinse sadece uzaklaşmak gerekir. Yanıltan, aldatan, yakan, yıkan yalanlardan, yalan bir hayattan uzaklaşmak...
Uzaklaşmak, herkes gibi olmaktan, aynı cümleleri, aynı hikayeyi tekrarlamaktan, aynı döngünün içinde, aynı yığınların arasında kendini hapsetmekten, benliğini yitirmekten kurtarmaktır kendini.
İyileşmek için uzaklaş...
Bu kitap ruhunuza iyi gelecek. Merak edenlere keyifli güzel okumalar dilerim. Kitapla kalın.