Veee zevkle okuduğum kitabın ikinci bölümünü tesadüfen okul kütüphanesinde görmem ve akabinde onu 1.5 gün içerisinde okumam...
Birinci kitaba nazaran daha eğlenceli ve daha az ironik olan bu kitap da en az birincisi kadar eğlenceli ve sürükleyici.
Hiç sıkılmadığım aşırı eğlenceli nir kitap. Frank'in dramını aşırı komik bir şekilde anlatması ve eşsiz ironisi bir an bile sıkmadı beni. İkinci kitabı olduğunu bilmediğim için bitmesine üzülmüştüm.
Kitap aşırı hayran olduğum Japon kültürüne başka bir açıdan bakmamı sağladı. Daha küçük yaştayken satılan ve geyşalığa sürüklenen küçük kızın ilginç hayatını anlatan güzel bir kitap.
Aşırı gerçekçilikten dolayı kimilerine göre iğrenç veya sapkın bir kitap olarak tanımlanabilir fakat üstün betimleme tarzı ve sıkmayan anlatımıyla bence muhteşem bir kitap.