İnsan kendininkine uygun olmayını bağışlamaz.Biz, hoşgörüsü olmadığını bile bile, başkalarında kendininkinden ayrıyıp bağışlamaya çalışana hoşgörülü diyoruz.
Gücün dayanmaktansa yağmurluğuma kaçarım. Bana tek insan yeter. Sevişen iki kişinin kurduğu toplum. Toplumsal yaratıklar olduğumuza göre, insan toplumlarının en iyisi bu daracık sorunsuz iki kişilik toplumlar değil mi?