Saçma sapan bir kitaptı. Çok gereksiz. Başlayınca yarim bırakamamak gibi kötü bir huyum olmasaydı asla devam edipte gözümü yormazdım. Okumayın arkadaşlar daha kaliteli daha bilgili kitaplar var.
Çok güzel bilgiler vardı. Yazar bu bilgilerin linklerini de paylaşmış. Çok başarılı, okunması gereken bir kitap fakat betimlemeler ve olay örgüsü cook fazla yer tutmuş yer yer çok sıkıldım ama bilimsel bilgileri kaçırmamak için devam ettim bitirdim. Herkese tavsiye ederim.