Çok güzel bilgiler vardı. Yazar bu bilgilerin linklerini de paylaşmış. Çok başarılı, okunması gereken bir kitap fakat betimlemeler ve olay örgüsü cook fazla yer tutmuş yer yer çok sıkıldım ama bilimsel bilgileri kaçırmamak için devam ettim bitirdim. Herkese tavsiye ederim.
Ahmet Ümit in en başarılı kitaplarından biriydi. Müthiş sürükleyici, yer yer mülteci sorunlarına değindiği, çocuk istismarının insan ruhunda açtığı yara ve travmalara değindiği güzel bir kitapti. Şiddetle tavsiye ediyorum. Herkese iyi okumalar...
Tarih kitapları genelde sıkıcı olur ama Turgut Özakman 'ın kitapları için bunu söyleyemem. Son derece akıcı ve keyifli bir kitaptı. Çok aydınlatıcı oldu benim için. Severek okudum. Herkese tavsiye ederim.