kitap “bak ters köşe yapacağım” diye diye okurun gözüne sokulan bir hikâye aslında...
Ada–fırtına–mahsur kalma atmosferi umut veriyor ama içerik çok yüzeysel; bir yerden sonra gerilim değil sabır testi okumaya başlıyorsun. Anlatıcı numarası çok erken açığa çıkıyor, karakterler karton, kim ölse umursamıyorsun,“ee bunu daha önce okumuştum” hissi bırakıyor.
Sessiz Hasta’nın gölgesinde kalan, akıp giden ama iz bırakmayan bir kitap.
Final sürpriz mi? Evet. Etkileyici mi? Hayır...
Büyük beklentiyle okunmamalı.