Kurguyu ve konuyu beğensem de ,işleniş ve anlatım tarzını hiç sevmedim.Homofobik biri değilim aksine zamanında en yakın arkadaşlarım arasinda cinsel tercihlerini hemcinsleri yönünde kullananlar da vardı,herkesin kendi tercihi beni hiç ilgilendirmez ama kitapta beni rahatsız eden çok fazla pornografik betimleme vardı ,gereksizdi.Bir polisiye romanda bu kadar cinsel ayrıntıyı bilmemize gerek yok bence kaldı ki bu tarz kitapları okumayı sevenler için yazılmış "meraklıları için" kitaplar da mevcut.. Üzgünüm güzel bir kurgu heba edilmiş gereksiz unsurlarla..Okuyacaksaniz edebi bir beklenti içinde olmamanız gerekir ..
Son olarak katili neden kitabın en başında gözümüze soktuğunu da anlayabilmis değilim...
“Peki, bütün bunlar doğruysa ben nasıl ispat ederdim? Elimde varsayımlardan başka bir şey yoktu. Bunları tamamen uyduruyor da olabilirdim. Şakaklarım zonkluyordu. Vahşetin her türlüsü bana dokunur.”
İstanbul’da birbirine yakın günlerde travestiler öldürülmüştür. Zaten ahlaksızlıkla, tanrısal yaradılışa karşı gelmekle itham edilen bu insanların öldürülmesi ne polisin ne de medyanın umurundadır. Ancak bir kişi bu işi çözmeyi kafasına koymuştur.
İnternet dünyasında namı olan, işlettiği gece kulübü çok iyi bilinen ve kendisi de bir travesti olan kahramanımız araştırmalarını derinleştirdikçe bu cinayetlerin sadece İstanbul ile sınırlı kalmadığını ve öldürülenlerin isimleriyle de bir bağlantısının olduğunu fark eder. Katili yakalayabilmek için bir plan yapmak ve planın işlemesi ummaktan başka çaresi yoktur...
...