Dünyamızda alışılmışın dışındaki her şeyin açıklanması gerekir ve bu hiç de masum bir gereklilik değildir. Açıklama yaparsınız, neden gösterirsiniz, makul gerekçeler sunarsiniz, sonra bir de bakmışsınız tam da sizden açıklama bekleyenlerin dilini kullanıyorsunuz, kendi dilinizi değil.
O mutlu çağı, o mutlu yüzyılları eskilerin altın diye adlandırmalarının sebebi bizim demir çağımızda öylesine değer verilen altına o zamanlar hiç yorulmadan kolayca ulaşılması değil, o dönemde yaşayanların senin ve benim sözcüklerini bilmiyor olmalarıydı...