Rümeysa

Rümeysa
@3gece6
☆.+°
@3gece6·
·
sabitlendi
"O benim olmayacak olursa ölürüm,"diyordu...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Rümeysa

, bir kitap okudu
Puan vermedi·60 syf.·
2025 3. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 134,8bin okunma
Sizden benimle konuşmanızı rica ediyorum...Çünkü kendi sessizliğimde boğulmak üzereyim...
Hayatınızdan birkaç gün ya da birkaç haftayı çıkarıp atmak neden mümkün değildi?
Karanlığın olmadığı yer,düşlenen gelecekti;hiçbir zaman göremeyeceğimiz,ama belli belirsiz de olsa paylaşabileceğimizi sezdiğimiz gelecek.