Kimin ne yaptığı neden yaptığı değil, bu karmaşaya izin verip bunlar için vaktimi harcadığıma kızıyorum. Daha güzel geçirebilecekken telef ettiğim zamanıma üzülüyorum, o zaman ki kırgınlıklar falan gidiyorda niye böyle yapmışımda kendimi üzmüşüm hissi asla gitmiyor.