Aslında kitabin sonu gerçekten beni çok etkiledi ve hüzne boğdu. Ama Muazzez ve Yusuf'un yasadigi aşkı pek onayladığımı söyleyemem. Bana göre olamaması gereken bir şeydi fakat olay örgüsü o kadar güzeldi ki beni o kadarda rahatsız etmedi...
Konusu güzel fakat iyi işlenmemiş bir kitap... konu çok yüzeysel ve konuya epritüel bir şekilde yaklaşılmaya çalışılmış fakat bana pek geçtiği söylenemez. Okumadıysanız eğer bir şey kaybetmezsiniz. Ayrıca Çeviride çok yazım hatası var.