Son düşünce!
Gecelerce düşündüm! Bazen güneş tepelerde iken de aklımın köşerinde yine aynı soru! İnsan ölüm anında ne düşünür? Kendimden bir örnek verecek olursam 2013 yılında Kızıl Deniz'in ortalarında Haniş Adalarının 55mil açıklarında saat 01:40 civarları, ellerim ensemde bağlı dizlerim üzerine çökmüş gözümde yaş ve son dua ! "Eğer varsan son duamı kabul et kızımın güzel bir hayatı olsun" işte size hayatı köşerinde yaşamamış sıradan tam ortalarda pek göze batmayan hiçbir sıradışı özelliği olmayan benim ölmeden önceki son düşüncem ve son duamdı. Peki kız arkadaşından ayrılış sonrası intihar düşünceleri geçirmiş yada denemiş insanlar son anda acaba ne düşünmüşlerdi yada evine ekmek alacak parası olmayan hamalın akşam üstü eve gitmek yerine bir inşaatın son katından atlamadan önceki son düşüncesi neydi? Haksız yere hapse girmiş mahkum tuvalette kendini astıkdan sonra çırpınış anında neyi düşünmüştü ki asıl merak edilen ipi nerden bulmuş olduğu oluyor. İş yerinde ki stresi kaldıramayıp trenin altına kendini atam japon tren vurmadan son saniyelerinde huzur bulmuş mudur? Kurşun öldürmez bazen öyle hisler vardır ki mesela Gül abla kocası tarafından vahşice katledilirken son anda ne düşünmüştü? Şiddetle beynimin içinde dolanan ölüm anı öncesi duyulan hisler düşünceler nelerdir diye geçiyor, ölüm masum olamaz bahane kabul edilemez fakat her insan bir son an yaşıyor. Gitmek istiyorum! sessizce ve düşüncesizce...
1000Kitap
Bende 30lu yaşları devirme adayı olduğumdan hatta 40 yaşıma şunun şurasında 6 senem kalmışken 30lu yaşları şöyle görüyorum: 1) Başı boş, kötü bir ailede doğup büyümüşsen önüne set çekseler ne o setti kaldırmayı nede üzerinden atlamayı fikir edersin. Belki de settin yanı boşsa o boşluğu bile fark edemezsin. 2) İyi bir ailede yetişmişsen duvarı da sen örürsün ve mücadele edersin. İntihanın bitse kendine uğraş ararsın. 3) Bu ikisinden birini yaşamadıysan, hayatın bomboş şekilde otuzlara geldiysen özür dilerim de senden bağışıklık sistemi de olmaz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
offf babam bana sürekli şu stoğu al yok altın yok gümüş yok palladium yok şu şu kadar yükselmiş... yav adam öyle olmuyor işte işler, sen alıyorsun aldığın günün akşamı yüzde 50 zararın oluyor. listen up: etherium -50%, solana -50%, xrp -50%, acn -40%, rose -80%, pld -20%... öyle işte babacım kızın ne kadar zararda bilsen. İtalyan damat adayını finansci seçeceğim de şu portfolyome bi el atsın. gerçi onluk da cok bi durum yok kahretmesin gündemde ne varsa ona göre dansöz gibi kıvırtıyor borsa
tespit: Ben İtalyanca Yazıyorum Bakma Şapşik
Uzun zamandır tanıdığım ama ismini yeni öğrendiğim Sadık abimizin eşi hem Beylikdüzü hemde Büyükçekmece Belediyesinde ücretsiz Türkçe hocalığı yapıyormuş. Sadık abimizin numarasını aldım ve aşağıda paylaştım. Artık hangi düzeyde Türkçe dersi almak isterseniz arayabilirsiniz. YKS olur, LGS olur vs. Başka dersler ayarlayabiliyorlar mı bilmem: 0544 103 73 40
İster 40 yaşında oluyum ,ister 50. Benim ruhum çocuk kalıcak. Benle oyun oynamak isteyen çocuklarlada her zaman çocuklaşıcam...🤠🤠
Duygu ve Düşünce
Ben o gün evime konum açarak 40 küsür km yürüdüm ben daha eski ben olurmuyum..