hacer

hacer
@46hacer
Annem çok sevinmelerin kadınıydı. Bazen sevinince annem gibi , Rengarenk reçeller dizerim kalbimin raflarına.
Reklam

hacer

, bir kitap okudu
Puan vermedi·140 syf.·
344 günde okudu
·
2022 2. kitabı
Sabahattin Ali
7.3/10 · 55,9bin okunma
Güneşi özledim,sonra seni Keşke gölgesine razı bir fesleğen olsaydım.
Puan vermedi·72 syf.··
2022 1. kitabı
Sonra gittin. Birlikte kışlıkları naftinleyecektik.. Sonra gittin. Çocuk oldum bir daha ağladım.. Sonra gittin. Beyaz bir küf büyüdü evde,tersten yağan kar gibi.. Annesizliği,anne özlemini iliklerime kadar hissettiğim bir kitap.Her satırın altı çizilesi,tekrar tekrar okunası ..Okuduğum ilk kitabı Didem Madak' ın.Annesini yeni kaybetmiş bir çocuk ağıdı dinledim sanki.Öyle çok üzgün bir çocuk.Anneni erken kaybetmiş olman edebiyatımıza şahane bir şair bırakmış,iyi ki varmış ve iyi ki yazmış Didem Madak
Grapon KâğıtlarıDidem Madak · Metis Yayıncılık · 201217,6bin okunma