Ne bileyim, bir hayvana bak şöyle, bir kediye, bir köpeğe, bir kuşa, hatta hayvanat bahçesindeki o güzelim büyük hayvanlardan birine, bir pumaya örneğin ya da bir zürafaya bak. Göreceksin ki hepside kusursuz yaratıklardır. Hiçbir hayvan yoktur ki, bir ara şaşırsın da ne yapıp edeceğini, nasıl davranacağını bilmesin. Hiçbiri sana yaranmak, kendini beğendirmek gibi bir amaç gütmez. Tiyatro nedir bilmez hayvanlar. Nasıllarsa öyledirler. Taşlar, çiçekler gibi tıpkı ya da gökteki yıldızlar gibi . Anlıyor musun beni?