rmzn ekmkci

rmzn ekmkci
@49rmzn
Sonra ne mi oldu? Yanımızdaki insan sayısı bir eldeki parmak sayısını geçmedi. Ne kadar boş insan tanımışız onu öğrendik. Başka da bir şey olmadı.
Reklam
Sana tüm dillerde özlemimi anlatmayı ne çok isterdim . Ama gel görki yaralı bir dille doğmuşuz
Şiir
Uyudum, uyandım. Adına yaşam denilen bu cehenneme sabredecek bahaneler arayarak.
- Neden hiç mutlu değilsin Zeze? + Neden mutlu olmalıyım? - Çünkü dünyaya bir kere geliyoruz. + İyi ki bir defa geliyoruz Portuga. - Neden? + İkinci bir hayatı kaldıramazdım.
Kötülüklerin büsbütün egemen olduğu Namussuz bir çağ bu biliyorsun
Sayfa 29 - can yayınları
Reklam