"Kendisiyle ilişkisi kopuk olan insan eninde sonunda bir iç yalnızlığa bürünür. Kendi özüyle ilişkisi olmayan insanın başkalarıyla da gerçek anlamda ilişkisi olamaz."
"Dünya bazen kapkaranlık gözükür, insan kendini yapayalnız ve değersiz görür, bu duygular da yaşamın bir parçası." dedi ve şefkatle, "Bence sizin, sizi anlayacak biriyle konuşmaya ihtiyacınız var." diye devam etti.