Şevval

Şevval
@4sevvval
nec bella fuerunt, faginus astabat dum scyphus ante dapes. instagram.com/recollect.ion
-Ben okumayı pek sevmiyorum. Yazmak daha zevkli. +Okumadan nasıl yazıyorsun? -Yaşadıklarımı not ediyorum. +Okumadan nasıl yaşıyorsun?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Okudukların yaşadıklarını değiştirir, değiştirmese bile farklı bir gözle görmeni sağlar.”
Sayfa 123 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Zaten zaman nedir ki?
Sayfa 42 - iletişim yayınevi·Kitabı okudu
"Beyni, ağzından büyük olan adamları severim."
Edebiyat
Eğer gerçekler birbiriyle çelişiyorsa, bu bazılarının gerçek olmadığını gösterir.