Dostluk konusunu mükemmel bir şekilde işleyen ve benim hayatım boyunca herkese tavsiye edebileceğim ve arkadaşlarıma hediye alacağım o muhteşem eser. Yaşanmış bir olay olması da etkisi tabiki yer yer gülüp yer yer hüzün duyacağınız duygu geçişleri yaşadığım bir kitaptı.
Okudukça okumak isteyenler, bundan sonra ne olacak diye meraktan ölmek isteyenler ve aynı zamanda da kitap bitmesin diyecek kadar da zevk almak isteyenler için mükemmel bir yapıt. Ben antik kent merakım ve sevgim sayesinde bu kitaba başlamıştım ve ne kadar geç okumaya karar verdim diye üzüldüm. Kesinlikle elinize bu kitap geçerse hemen okuyun hemen.