"Büyüdüğümde ne mi olmak istiyorum? Bay D., bu benim yaşımdaki birine yönetilemeyecek kadar ağır bir soru. Hayat zor ve yetişkinler biz 'çocuklara' hayatın zamanla daha da zorlaştığını söyleyip duruyorlar. İnsanların yaşamlarını ne uğruna sürdürdüklerini, bu dünyada nasıl daha fazlasına ulaşmaya çalıştıklarını anlamaya tüm gücümle gayret ediyorum. İnanç mı? Umut mu? Tutku mu?..."
"Eğer geçtiğimiz birkaç aydır öğrendiğim bir şey varsa, o da hayatın adil olmadığıdır Daniel. Hayat berbat. Hayat gaddar ve gamsız. Karanlık ve zalim. Fakat yine de bazen o kadar güzel oluyor ki, saçtığı ışık varlığındaki bütün karanlığı aydınlatıyor."