Muhammed İkbal Kaya

Muhammed İkbal Kaya
@65aragon65
Bazen insanlar , incitenin peşinden gidip “ neden “ diye sorarlar. Anlaşılmayı, seçilmeyi beklerler. Ama iyileşme açıklamada değil. Kanatmayı devam edeni anlamakta değil..Artık kanamayı durdurmakta. İyileşme sınırlar koymakta ve huzurun başkasının cevabında değil, kendi kararında saklı olduğunu fark etmekle başlar.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sanırım...
”Ya sen beni bul ya ölüm.”
♡Aşk♡
İçimdeki ölüyü diriltmek için âşık oldum; ölü birken iki oldu.
Bazen öyle içini çekiyordu ki göğsü yerinden fırlayacakmış gibi oluyordu. Kendi Hayatının Şiirini Yazanlar
İnsan ve Duygular
Ama çok yazık!!
Ama çok yazık! Kendinin efendisi olmadıktan sonra bu özgürlüğün ne anlamı vardır ki?
Sayfa 122·Kitabı okudu
1000Kitap