zeynep

zeynep
@665532_
Güneş batmış, karanlıklar her tarafı basıyor Issız yolu üzerinde bu kimsesiz çocuğun.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan zaman zaman böyle susuyor.
İstanbul muhakkak ki güzel şehir. Ama benim için güzel şehir çirkin şehir diye bir şey yok. Sadece senin bulunduğun şehir, senin bulunmadığın şehir diye bir şey var.
Ne etraf, ne havalar, hiçbiri mühim değil. Bana sen kâfisin.