zeynep

zeynep
@665532_
Benim adım Kinyas. Gün ağrıyor. Başım ağrıyor. İsmimi kendime ben verdim. Bitmeyen bir öfke ve bitmeyen bir mutsuzluğun ifadesi. Bütün insanlara kızgınım. Yaşadıkları için. Hayattan midem bulanıyor…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayatın suyunu içtikten sonra bir gün işememiz gerekecekti
…ve eğer doğru bir amaç uğruna öç alınmışsa bu insanca bir davranış sayılır, kurbanın celladı üzerinde hiçbir hakkı olmaması adaletin de olmaması demektir.
bizi bu halimizle yaşatan duygular gözlerimizden doğmuştur, gözlerimiz olmasaydı duygularımız bambaşka olurdu
dünya anlamını tümüyle yitirmişse gözyaşlarının bir anlamı kalır mıydı