“İçte tutulan gözyaşları akıtılanlardan daha acıtıcıdır.” Stefan Zweig
İnsan ve Duygular
Çok zor oluyor insanın her şeyi içine atması ve içinde debelenmesi. Stefan Zweig
1000Kitap
Reklam
“Yalnızlık, bir odada tek başına olmak değildir. Kendini, kalabalıkların ortasında bile anlaşılmamış hissetmektir." Stefan Zweig
1000Kitap
Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek bir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar. Stefan Zweig
"İnsan sevdiği zaman, hiçbir şeyin imkânsız olmadığını sanıyor." Stefan Zweig Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu
​"Bir şeyi çok istiyor, onun için her şeyi feda etmeye hazır oluyorsunuz ama sonra bir bakıyorsunuz ki, o şey aslında hiç var olmamış." Stefan Zweig
Reklam
Reklam